Bine ai venit pe Magazinul Jojo Nails!

Politica de Livrare si Retur

Politica de livrare si retur SC NAIL ART STUDIO JOJO SRL

https://www.magazin.jojonails.ro operat de “NAIL ART STUDIO JOJO” SRL.

  1. Livrare!
  • Livrarile se fac doar pe teritoriul Romaniei.
  • Livrarea se va face la adresa comunicata de dvs, in termen de 7 zile lucratoare din momentul finalizarii unei comenzi. In zilele cu promotii speciale sau cu conditii meteo nefavorabile, termenul de livrare se poate prelungi, dar nu mai mult de 15 de zile.
  • Pentru o serie de produse, acest timp poate fi prelungit, in functie de disponibilitatea stocului.
  • Toate comenzile preluate in zilele de sambata si duminica vor fi procesate incepand cu ziua de luni.
  • Produsele sunt transportate in conditii optime si va vor fi livrate impreuna cu factura si certificatul de garantie (pentru aparatele electrice).
  • La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea certificatului de garantie (cand este cazul) si a facturii fiscale.
  • Produsele sunt sigilate in ambalajul original al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.
  • Produsele se livreaza in limita stocului disponibil la data confirmarii/acceptarii comenzii.

2. Returnare!

  • Oferim o garanție completă de returnare a banilor pentru toate achizițiile efectuate pe site-ul nostru, dar în condiții de siguranță condiții. Vă invităm să citiți condițiile explicate mai detaliat mai jos, pentru a lua la cunostinta conditiile care se aplică situației dvs., în timp ce urmați procedura corectă.
  • Dacă sunteți nemulțumit de produsul pe care l-ați achiziționat de la noi, vă rugăm să ne anunțați. Politica noastră de returnare și rambursare vă oferă maxim 14 zile pentru a returna sau a schimba un articol cumpărat online cu o chitanță valabilă. Sunteți eligibil pentru o rambursare completă în termen de maxim 14 zile calendaristice de la achiziție.
  • După perioada de 14 zile nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb. Îi încurajăm pe clienții noștri să verifice produsele la primirea coletelor sis a verifice cee ace au comandat în primele 14 zile după achiziționarea lor pentru a va asigura că corespund.
  • Pentru a fi eligibil pentru o rambursare sau schimb, toate produsele fizice trebuie să fie ambalate în ambalajul original, nemarcat, inclusiv accesorii, etichete, cadouri gratuite, element bonus, manuale și documentație livrate împreună cu produsul. Dacă articolul este returnat nedeschis în cutia originală, îl vom schimba sau vă vom oferi o rambursare pe baza metodei dvs. de plată originale, excluzând orice taxe de expediere (altele decât costurile de expediere originale facturate).

3. Nu se accepta returnari si nu se vor procesa cereri in cazurile:

    • Produse care au fost desfacute
    • Produse care au fost testate/utilizate
    • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
    • Produse achizitionate de la alte magazine
    • Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
    • Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel
  •  Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de bacterii prin transferul produsului altei persoane.
  • Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să se afle in exact acceasi stare in care au fost receptionate de catre client. Ne rezervăm dreptul de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate și nu corespund condițiilor de retur. Taxele tur-retur in acest caz cad in sarcina clientului. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de dumneavoastră în cererea de retur, în cel mult 10 de zile de la receptia produselor. Taxele de retur sunt suportate de către client si achitate in avans. cu exceptia cazurilor in care produsul este deteriorat la primire sau primiti un alt produs fata de cel comandat de dvs, in aceste cazuri taxa de transport fiind suportata de catre noi.
  • Nu acceptam colete cu plata ramburs sau al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru coletele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal.

4. Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3  **)

  • Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.
  • Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de încăltăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii / consumatorul trebuie sa testeze ca un produs functioneaza, nu sa il foloseasca o perioada. Consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

  • Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
    • dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
    • inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
  • Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
  • Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
    • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
    • zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe, ruperea;
  • Ca urmare, atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
  • În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.
  • Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.

  • Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.


Diminuarea se aplica intre  10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

  • produsul returnat trebuie să fie însoțit de factura în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția celor emise în format electronic.
  • daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.

Dacă aveți întrebări suplimentare sau doriți să solicitați o rambursare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați in sectiunea contact, sectiunea Dispute sau la adresa jojo@jojonails.ro cu subiect “Cerere rambursare comanda Nr.:”

  1. Procesare returnare fonduri
  • Odată ce articolul returnat este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom informa dacă rambursarea dvs. a fost aprobată sau refuzată.
  • Dacă solicitarea dvs. este aprobată, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei de plată originale în termen de 14 zile calendaristice.
  • Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi nou contul dvs. bancar.
  • Contactați compania dvs. de carduri de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. va fi publicată oficial.
  • Contactați banca dvs. Există adesea o perioadă de procesare înainte de a fi publicată o rambursare.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit încă rambursarea, vă rugăm să ne contactați la: jojo@jojonails.ro.

** Art. 14, Alin. 3 :
“Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.”

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

Ultima Actualizare - Aprilie 2021